Welcome Anonymous !

Please register or log in to access your forum profile.

Login

TRR Recruitment

Join

Want to join the Team? Apply here (Recruitment is currently OPEN.)

Postby vent_fan » 10 Jan 2012, 11:39

Itstime7 wrote:LOL

Who is this guy?
User avatar
vent_fan
Colonel
Colonel
 
Posts: 714
Joined: 25 Feb 2009, 11:10
Location: san antonio, texas bizzatch

Postby Werwolf TurnerD » 10 Jan 2012, 12:12

Thank you for applying Wicked1Shot

Even though you have a "hackish" sort of name, we are still glad you applied for membership here at TRR. The fact that itstime actually posted in this thread elevates your application from "hey, who is this new guy?" to "hey, who is this guy who's applying?"

Don't worry about the homosexual hazing and threats, that’s just the gangs way of saying - watch your ass.

We are a very casual bunch of older gamers, more or less normal guys - who like to game online together. Some of the guys actually meet up face to face, grabs some beers, hug, etc.
I'm not into that.

So getting that aside we do have some questions for you:

- Do you have a passport?
- Are you barred from traveling to Mexico or Central America?
- Do you get nervous when you are placed in a confined space for a long time, or are you averse to being covered in viscous or gelatinous fluids for long periods of time?
- Do you consider intercourse with people who are unconscious unethical?
- Are you allergic to latex products?
- Are you a licensed driver? Are you a good driver? If told "get us the fuck out of here!!!!!!" while you were driving, how would you react?
- How long can you hold your breath?

Thank you again for applying Wicked1Shot - even though I consider your name hackish in nature, you'll still get my vote. Your application is being considered but in the meantime keep coming back to play, and join us in teamspeak.
Should you be accepted into TRR and allowed in as an Initiate of the Sacred Eye, remember me - I'll be the one in the black robes………and who knows, after everything is done maybe we can grab a beer?

Thank you
TurnerD
TRR Greeter/Sacred Oracle of the Benevolent Orifice

The End
Image
Image
"You're gonna rot in heaven, hear an Angels voice
You're too bad for hell although it's your first choice"
User avatar
Werwolf TurnerD
Admin
Admin
 
Posts: 2151
Joined: 28 Aug 2007, 08:04
Location: Spiritual ANIS of the world

Postby John Cooke » 10 Jan 2012, 17:10

vent_fan wrote:
Itstime7 wrote:LOL

Who is this guy?



x2

@ Turner

LMAO :lol:
fatmooseknuckle wrote:...if i wanted to get tossed like that, i'd go buy a bottle of ranch dressing and call up gomnadz.
User avatar
John Cooke
Field Marshall
Field Marshall
 
Posts: 3534
Joined: 28 Nov 2008, 11:13

Postby Madislander » 10 Jan 2012, 17:26

John Cooke wrote:
vent_fan wrote:
Itstime7 wrote:LOL

Who is this guy?



x2

@ Turner

LMAO :lol:


I second this motion, Eh! :lol:
Image
Image
User avatar
Madislander
Field Marshall
Field Marshall
 
Posts: 1601
Joined: 30 Oct 2007, 22:20
Location: The Great White North, EH!

Postby fatmooseknuckle » 10 Jan 2012, 23:32

turner for pres!
Image
User avatar
fatmooseknuckle
Moderator
Moderator
 
Posts: 9980
Joined: 13 Dec 2005, 21:16
Location: Anisville

Postby Seppuku » 11 Jan 2012, 00:43

still waiting for diagram, thx in advance.
Image
fatmooseknuckle wrote:by that you mean he didn't cover you in chocolate syrup, shove a
rusty nailed 2x4 up your ass, lick your nipples & shit on your face?

RodAlmighty wrote:I smell like win and fish of unknown provenance.
User avatar
Seppuku
Admin
Admin
 
Posts: 665
Joined: 17 Nov 2006, 00:57

Postby orngechevy » 11 Jan 2012, 06:56

tits ?
Image
Image
User avatar
orngechevy
Admin
Admin
 
Posts: 2166
Joined: 23 Nov 2005, 23:30
Location: Giving Moose some lip balm

Postby fatmooseknuckle » 11 Jan 2012, 08:39

Seppuku wrote:still waiting for diagram, thx in advance.

Instructions are on page 1. Take another look.
Image
User avatar
fatmooseknuckle
Moderator
Moderator
 
Posts: 9980
Joined: 13 Dec 2005, 21:16
Location: Anisville

Postby Seppuku » 11 Jan 2012, 10:11

looked again. do not see diagram.
Image
fatmooseknuckle wrote:by that you mean he didn't cover you in chocolate syrup, shove a
rusty nailed 2x4 up your ass, lick your nipples & shit on your face?

RodAlmighty wrote:I smell like win and fish of unknown provenance.
User avatar
Seppuku
Admin
Admin
 
Posts: 665
Joined: 17 Nov 2006, 00:57

Postby Werwolf TurnerD » 11 Jan 2012, 10:34

Seppuku wrote:looked again. do not see diagram.

More than likely moose will just have to come over an demonstrate.

We can start with some steel Ben Wa balls, then he can graduate to different sized Russian Nesting dolls.
Moose - I have a set which has different pictures of TRR members faces pasted on them if that helps you get them in easier as they get larger in size. I put cableguys pic on the biggest one since I know you like him the most.

Just thought I'd put that out there...
Image
Image
"You're gonna rot in heaven, hear an Angels voice
You're too bad for hell although it's your first choice"
User avatar
Werwolf TurnerD
Admin
Admin
 
Posts: 2151
Joined: 28 Aug 2007, 08:04
Location: Spiritual ANIS of the world

Postby Wicked1Shot » 12 Jan 2012, 10:26

Werwolf TurnerD wrote:Don't worry about the homosexual hazing and threats, that’s just the gangs way of saying - watch your ass.


It's all good, Friar pre-warned me of the homo's lol.

Werwolf TurnerD wrote:- Do you have a passport?
- Are you barred from traveling to Mexico or Central America?
- Do you get nervous when you are placed in a confined space for a long time, or are you averse to being covered in viscous or gelatinous fluids for long periods of time?
- Do you consider intercourse with people who are unconscious unethical?
- Are you allergic to latex products?
- Are you a licensed driver? Are you a good driver? If told "get us the fuck out of here!!!!!!" while you were driving, how would you react?
- How long can you hold your breath?


To answer your Questions
Yes I have a passport
After my last visit to mexico I might be, but unsure (damn hookers)
No I don't get nervous in small places as long as I'm allowed to play with myself
As long as the fluid isn't white or red I'll be fine
No it's not unethical, I'm married and normally the sex I get is with my sleeping wife
No allergies
Yes I have a license, I'm a good driver, and if told I would floor it but make sure to hit all old women/men, blacks, mexicans, jews, and homos that I could on my way out
I think my old high school record was just over 5 mins in the tub with my girlfriend

I hope this info helps

Thank You
Wicked
?
User avatar
Wicked1Shot
Sergeant
Sergeant
 
Posts: 59
Joined: 14 Dec 2011, 19:50
Location: Chandler, AZ

Postby Friar » 12 Jan 2012, 10:44

fixed the replies below. Doing all this editing on a phone sucks btw lol.
Wicked1Shot wrote:
Werwolf TurnerD wrote:Don't worry about the homosexual hazing and threats, that’s just the gangs way of saying - watch your ass.


It's all good, Friar told me of the homo's lol. So I applied immediatley, this IS the place for me!

Werwolf TurnerD wrote:- Do you have a passport?
- Are you barred from traveling to Mexico or Central America?
- Do you get nervous when you are placed in a confined space for a long time, or are you averse to being covered in viscous or gelatinous fluids for long periods of time?
- Do you consider intercourse with people who are unconscious unethical?
- Are you allergic to latex products?
- Are you a licensed driver? Are you a good driver? If told "get us the fuck out of here!!!!!!" while you were driving, how would you react?
- How long can you hold your breath?


To answer your Questions
Yes I have a passport
After my last visit to mexico I might be, but unsure (damn gigilos)
No I don't get nervous in small places as long as I'm allowed to play with myself
As long as the fluid iswhite or red I'll be fine
No it's not unethical, I'm married and normally the sex I get is with my dog
No allergies
Yes I have a license, I'm a good driver, and if told I would floor it but make sure to hit all old women/men, blacks, mexicans, jews, and spare all the homos that I could on my way out
I think my old high school record was just over 5 mins with the football captians dong crammed down my throat

I hope this info helps

Thank You
Wicked
Image
Image
User avatar
Friar
Colonel
Colonel
 
Posts: 733
Joined: 27 Oct 2011, 16:27

Postby Wicked1Shot » 12 Jan 2012, 10:56

CA Meeting

Here you go Friar you need help
?
User avatar
Wicked1Shot
Sergeant
Sergeant
 
Posts: 59
Joined: 14 Dec 2011, 19:50
Location: Chandler, AZ

Postby Friar » 12 Jan 2012, 11:12

Wicked1Shot wrote:CA Meeting

Here you go Friar you need help


Holy shit small cocks on mah phone...someone tell hof to get the fuck outta my phone.

(if I put my cock on my phone with that pic up and touch tips, does that mean we did it?)
Image
Image
User avatar
Friar
Colonel
Colonel
 
Posts: 733
Joined: 27 Oct 2011, 16:27

Previous

Return to TRR Recruitment

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron