Welcome Anonymous !

Please register or log in to access your forum profile.

Login

TRR Recruitment

What would happen...

Want to join the Team? Apply here (Recruitment is currently OPEN.)

Postby Itstime7 » 16 Feb 2012, 21:31

Nice , I should use that as my avatar
Itstime7
Sergeant
Sergeant
 
Posts: 64
Joined: 14 Dec 2005, 23:35
Location: Your moms house

Postby Skeezics » 16 Feb 2012, 22:43

Well done! I vote YES!
Image
User avatar
Skeezics
Warrant Officer
Warrant Officer
 
Posts: 105
Joined: 02 Dec 2006, 00:54
Location: SoCal

Postby vent_fan » 17 Feb 2012, 17:45

Itstime7 wrote:Nice , I should use that as my avatar
John Cooke wrote:shit, this thread is so good even Erick posted on it, let's just wait and see if time dares to do it too...

Good job Noob, this is something not seen everyday here... :wink:

:P
User avatar
vent_fan
Colonel
Colonel
 
Posts: 714
Joined: 25 Feb 2009, 11:10
Location: san antonio, texas bizzatch

Postby SLiDESHOW » 18 Feb 2012, 15:13

them dam sexicans, you gotta watch them, even thier keyboard has things like upside down question marks (obvious sign of a haxxor keyboard),Oh by the way, did you want the rimmer 1st or the poke in the eye first?
User avatar
SLiDESHOW
Marshall
Marshall
 
Posts: 948
Joined: 13 Dec 2008, 02:21

Postby xNoobaliciousX » 21 Feb 2012, 11:25

Thanks for all the kind words. You guys are definately special.

Speaking of special, I started putting together an apology video for getting banned on the NFB server yesterday. What part of the forum do I post it on? There's no cocks in it BTW, so don't get too excited.

Xoxo
xNoobaliciousX
Major
Major
 
Posts: 429
Joined: 19 Dec 2011, 14:06

Postby cableguy619 » 21 Feb 2012, 11:42

lol... I say dont put it in their forum haha. umm I say in our hidden area for approval lol
Image

Image
User avatar
cableguy619
Admin
Admin
 
Posts: 6584
Joined: 27 Aug 2004, 06:54
Location: TK-ing my Teammates you know Dis!!!

Postby xNoobaliciousX » 21 Feb 2012, 12:08

cableguy619 wrote:lol... I say dont put it in their forum haha. umm I say in our hidden area for approval lol



There's a hidden area? Is that where all the hot guy pics a kept?... I'm mean girl pics... of course.
xNoobaliciousX
Major
Major
 
Posts: 429
Joined: 19 Dec 2011, 14:06

Postby fatmooseknuckle » 21 Feb 2012, 20:02

xNoobaliciousX wrote:
cableguy619 wrote:lol... I say dont put it in their forum haha. umm I say in our hidden area for approval lol



There's a hidden area? Is that where all the hot guy pics a kept?... I'm mean girl pics... of course.

the section at the bottom that you can now see that you couldn't see before. it's the members section. hehe, i said members.
Image
User avatar
fatmooseknuckle
Moderator
Moderator
 
Posts: 9982
Joined: 13 Dec 2005, 21:16
Location: Anisville

Postby Seppuku » 21 Feb 2012, 23:02

why no cocks in your apology video??
Image
fatmooseknuckle wrote:by that you mean he didn't cover you in chocolate syrup, shove a
rusty nailed 2x4 up your ass, lick your nipples & shit on your face?

RodAlmighty wrote:I smell like win and fish of unknown provenance.
User avatar
Seppuku
Admin
Admin
 
Posts: 665
Joined: 17 Nov 2006, 00:57

Postby John Cooke » 22 Feb 2012, 11:05

Seppuku wrote:why no cocks in your apology video??


^^this... I think they will appreciate a nice set of cocks on that video!
fatmooseknuckle wrote:...if i wanted to get tossed like that, i'd go buy a bottle of ranch dressing and call up gomnadz.
User avatar
John Cooke
Field Marshall
Field Marshall
 
Posts: 3534
Joined: 28 Nov 2008, 11:13

Postby orngechevy » 22 Feb 2012, 23:42

God dammit you put cocks in there and tell them we said to do it,its for their own good
Image
Image
User avatar
orngechevy
Admin
Admin
 
Posts: 2168
Joined: 23 Nov 2005, 23:30
Location: Giving Moose some lip balm

Postby MyBad1 » 23 Feb 2012, 10:27

Uh..wouldn't you "guys" have to have cocks??? ...of your own anyway?? :arrow: :idea:
Always Wanting More
MyBad1
Recruit
Recruit
 
Posts: 1
Joined: 17 Sep 2007, 15:58

Postby Osoloco » 23 Feb 2012, 14:33

MyBad1 wrote:Uh..wouldn't you "guys" have to have cocks??? ...of your own anyway?? :arrow: :idea:


Nah, I don't think it's about dicks and such. No, I think this of Noob right now:

@ about 40 seconds...


http://www.youtube.com/watch?v=vQArDMKdSVc

Just own your shit, and that's it. You were a dick, got banned, end of story.

By the way, you don't have to be a dick to be cool.
User avatar
Osoloco
Major
Major
 
Posts: 353
Joined: 05 May 2008, 15:21
Location: I'm lost, don't follow me!

Postby xNoobaliciousX » 23 Feb 2012, 15:03

Osoloco wrote:
MyBad1 wrote:Uh..wouldn't you "guys" have to have cocks??? ...of your own anyway?? :arrow: :idea:


Nah, I don't think it's about dicks and such. No, I think this of Noob right now:

@ about 40 seconds...

Just own your shit, and that's it. You were a dick, got banned, end of story.

By the way, you don't have to be a dick to be cool.


Come on now, since when is raging in chat and parking a tank in the far corner of a map and leaving to get a sandwich being a dick? Just because you pay for, and admin a server you think you just ban people for rage shenanigans?
xNoobaliciousX
Major
Major
 
Posts: 429
Joined: 19 Dec 2011, 14:06

Postby Osoloco » 23 Feb 2012, 15:18

Out of respect for my friends here, I shall say no more.
User avatar
Osoloco
Major
Major
 
Posts: 353
Joined: 05 May 2008, 15:21
Location: I'm lost, don't follow me!

PreviousNext

Return to TRR Recruitment

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests

cron